سئو را فقط برای گوگل انجام ندهید
نوشته شده توسط : hamed

این تامل که اصول بهینه سازی تنها برای مرتبه‌گیری در سئو در مشهد گوگل می بایست رعایت خواهد شد به قبل‌ها وابستگی داشته میباشد. در مرزوبوم ما این قضیه که متخصصین seo می بایست برای باصرفه‌سازی تارنما‌ها تنها بروی قانون ها یک موتور کاوش گر انرژی و وقت متعددی صرف نمایند اشتباها تبدیل به یک فرمان رایج و معمولی گردیده‌است، این فعالیت رویکردی به طور کامل تک بعدی میباشد که اثر‌بخشی وسیع و مداومی برای جذب استفاده کننده وب سایت نخواهد داشت. واقعیت این میباشد که امروزه متخصصین بهینه سازی نیازمندند تا به نظارت استراتژی‌های دیگری به غیر از گوگل برای ساخت‌و‌ساز ترافیک و ارتقاء مرتبه وبسایت توکل نمایند. به مراد ثابت اهمیت این مسئله قصد دارم تا در‌این نوشته‌علمی با یک نگاه اجمالی به پر‌نور‌سازی این زمینه بپردازم که چرا دیگر seo صرفا به گوگل وابستگی ندارد.

 

موتورهای جستجو گر جایگزین گوگل برای بهینه سازی
تمامی بهینه سازی‌کاران و یا این که مدیران تارنما‌های اینترنتی، موتور جستجو گر Bing را تحت عنوان یکی‌از رقیبان رمز‌مشقت بار گوگل میشناسند که اما به نسبت Yahooبسیار برنا‌خیس میباشد، ولی در‌این نوشته ی علمی میخواهیم از این دو موتور کاوش بپرهیزیم و به معرفی برنا‌ترین حریف گوگل بپردازیم که اکنون با شدت بالایی در هم اکنون پیشرفت میباشد.

DuckDuckGo
اصلی ترین قابلیتی که‌این موتور کاوشگر داراست مراقبت حریم فردی و داده ها کاربرانش با امنیت بسیار بالا و سوای نگرانی از سو به کارگیری میباشد. دنیای کاوش‌های اینترنتی به‌تدریج در درحال حاضر تغییر تحول به صورت سری سازی میباشد و DuckDuckGo توانسته او‌لین موتور کاوش باشد که بعداز سرچتان هیچ‌سیرتکامل اطلاعاتی از شما قابل دسترس نباشد. براین اساس بی‌انگیزه وجود ندارد که مطابق تصویر زیر این موتور کاوشگر در طول 1 سال توانسته رشدی بالغ بر 22% در ارتقاء بازدیدکنندگان خویش داشته باشد، به همین خیال و خاطر به شدت نیاز میباشد تا seo تارنما برای همگام بودن با دیجیتال مارکتینگ روز عالم، به غیر از گوگل مبتنی بر اصول و قانون ها موتور‌های دیگر نیز تهیه و تنظیم شود.

محاسبه بدون‌پول seo

 

 

به کارگیری از کانال اجتماعی برای seo

در سال‌های اخیر یک کدام از دیگر از تغییرات وسیع در دانش سئواستفاده از کانال ها اجتماعی برای سکو گیری وب سایت بوده میباشد. رخ‌بوک، توئیتر، یوتیوبو دیگر صفحه های اجتماعی در واقع ترازو قابل توجهی از ترافیک‌هایی را که بیرون از دسترس گوگل ما‌نده میباشد، جذب می‌نمایند. در تصویر ذیل 5 تا از برگزیدگان صفحه ها اجتماعی را ملاحضه می کنید که درین منزلت ‌بندی چهره‌بوک در مقاوم ابتدا جای دارد و در ژانویه 2016 بیش تر از 3.5 میلیارد مخاطب را به اینترنت‌تارنما‌های دیگر ارسال نموده است و همین طور بیشتراز 1.5 میلیارد بازدید‌کننده نسبت به توییتر داشته میباشد که در رده دوم جای‌دارد.

 

 

مطمئنا انکار و در نظرنگرفتن گوگل و صرفا تمرکز بر صفحه های اجتماعی به طور کامل احمقانه خواهد بود. شایسته ترین دست‌آورد برای مدیران تارنما‌های اینرنتی، اجرای ترکیبی از همگی این مفاد برای با صرفه‌سازی وب سایت میباشد، ضمن این‌که اینترنت‌وبسایت‌های دیگری نیز وجود دارااست که بایستی برای ارتقا درجه به آنها نیز دقت نمایید. به عنوان مثال Twitch.tv یکی‌از گرانقدر‌ترین تارنما‌های ارجاع‌دهنده میباشد که بیش تر از 385 میلیون بازدید‌کننده را به دیگر وبسایت‌ها هدایت می‌نماید. HackerNews, BuzzFeed و بخش اعظمی دیگر نیز، نمونه‌هایی از این دست میباشند.

 

 

در‌این نوشته‌ی‌علمی عملکرد گردیده تا به تعیین دیگر تاکتیک‌های بهینه سازی در عرصه رقابت اینترنتی تاکید گردد تا جهت جذب مخاطب و ارتقاء ترافیک وب سایت از طریق‌هایی که شاید هنوز برای رقبایتان کشف نشده باقی مانده استعمال نمائید. در صورتیکه شما نیز هر سیرتکامل تجربه‌ای دارید و یا این که می خواهید به مشاجره درباره ی چگونگی ارتقاء مهارت‌های سئو بپردازید می‌توایند نظراتتان را همین‌جا و در همین لحظه تصویب نمایید.





:: برچسب‌ها: سئو در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: